søndag, mars 04, 2007

Sisten

REGLER:

hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres.etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.


1. Jeg drikker Pepsi Max til frokost.
2. Jeg hater å rydde og vaske.
3. Jeg sover med ullsokker på når det er kaldt.
4. Jeg ber mamma om hjelp til å sy opp buksene mine.
5. Jeg elsker å sitte oppe om natten, selv om jeg blir dødssur neste morgen når jeg får for lite søvn.
6. Jeg har et objektglass med kromosomene mine liggende inni en pyntegjenstand på kjøkkenet.

Jeg har gitt sisten videre men det var vaskelig å finne 6 personer... trenger litt hjelp ;)

5 kommentarer:

T:o)ve sa...

Kromosomer på kjøkkenet, ja den var ny ;o) Kanskje jeg skulle ramme inn noen av cellene mine....? LOL!
Vi stoppet visst sisten vi ;o)
*klemmer*

Marit sa...

jeg får også hjelp av mamma når jeg skal sy opp buksene mine..nesten litt flaut, men mamma er selvsagt bare sååå flink :)

banglamarie sa...

LOL ;) herlig med kromosomene på kjøkkenet.

..og jeg legger meg også alltid med ullsokker. HAr de ikke på så lenge men jeg må alltid ha de på når jeg legger meg

Annette Thygesen sa...

Tja, min mor sparte på to av mine hjørnetenner da jeg var tenåring med regulering. Hun snakket hele tiden om å lage øredobber av dem, fnis. Ble heldigvis aldri noe av det..., men å toppe kromosomer på kjøkkenet, nei det klarer jeg ikke!

Ann Hedvig sa...

Ble litt imponert over de kromosomene dine på kjøkkenet jeg. lol