mandag, juni 04, 2007

2 sider som var i Vi Scrapper



Her er 2 sider som jeg hadde med i det aller første nummeret av Vi scrapper. Jeg er kjempe fornøyd og litt stolt av det ;) *knis* Kan ikke si annet enn at jeg er kjempe fornøyd med bladet og at det garantert skal kjøpes fremover :)

I forbindelse med bobler siden kan jeg takke Gudrun Loennecken for litt hjelp med brads og overskriften ;) Og på Pirat siden vil jeg gjerne takke Kjersti Bakken for lånet av stemplene.

Jeg hadde det superkoselig når jeg laget disse to sidene på treff med Teamet på Papirgleder.no

3 kommentarer:

Lene S sa...

Det var litt av en helg! Jeg storkoste meg og gleder meg enormt til neste gang!

Jeg er så imponert over stingene du har sydd rundt piratsiden..wow! Sidene er knalltøffe, og dte var skikkelig moro når de ble til ;o) *knis*

banglamarie sa...

Lekre layouter :)
Kjempeflotte layouter!!

Heidi sa...

WOW..så kul den boble layouten var!!! Digget fargene!!