søndag, september 09, 2007

Hvordan bruke Silhouette kuttemaskin fra Quickutz


Jeg har skrevet en artikkel om hvordan man bruker Silhouette kuttemaskin fra Quickutz på de kreative sidene til Papirgleder.no
Dette er en artikkel mest av alt til deg som akkurat har kjøpt en Silhouette kuttemaskin fra Quickutz, eller deg som lurer på om du skal kjøpe en. I denne artikkelen skal jeg fortelle litt om hvordan den virker og vise deg noen av de tingene du kan gjøre med den.

Du kan lese artikkelen her.

2 kommentarer:

Berit sa...

Flott artikkel!!! Og gjett hvem som ikke fikk mindre lyst på en sånn kutter..... :)

Men nå tror jeg faktisk det må bli ny pc før noe annet, så får jeg bare drømme om en lottogevinst som alle andre ;)

Ha en flott uke!
KLEM

elin sa...

Takk, takk, takk!! Denne artikkelen var flott. Endelig fikk jeg ordentlig forklart mye av bruken på min Silhouette. Og flere spørsmål besvart. Takknemlig!!